Vacature Administratief Medewerker (16u per week) – VERVULD
Eindelijk de stap wagen naar die zinvolle baan die écht het verschil kan maken in het leven van gezinnen? Wil je je opgedane ervaring in het bedrijfsleven inzetten voor een stichting die informele zorg verleent vanuit de kracht er te zijn voor gezinnen? Of heb je al ervaring in een dergelijke functie? Dan is dit je kans!
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste
Administratief medewerker (16 uur per week)
die haar/zijn ervaring proactief samen met ons team wil inzetten en onze kantoororganisatie op rolletjes laat lopen.
Stichting Samen Oplopen houdt zich sinds 2011 bezig met het koppelen en begeleiden van vrijwilligers aan gezinnen en jongeren die extra steun kunnen gebruiken. Met als doel het verbeteren van het gezinsklimaat en het versterken van de kracht van het gezin, zodat de kinderen in het gezin de kans krijgen zich verder te ontwikkelen.
Lokaal in Zeist ondersteunen wij gezinnen. Daarnaast dragen wij onze werkwijze over aan andere zorg- en welzijnsorganisaties in het hele land.
Onze administratief medewerker zorgt voor de facilitaire voorzieningen, verricht organisatorische, administratieve en secretariële werkzaamheden. Bovendien draag je je steentje bij aan de communicatie naar buiten. Kortom, onze administratief medewerker is de duizendpoot die ervoor zorgt dat het team optimaal zijn werk kan doen. En dat grotendeels tijdens de werktijden die jou het best uitkomen.
Wat ga je doen
- Je bent het eerste aanspreekpunt voor alle kantoorzaken.
- Je zorgt voor een up-to-date en AVG-proof administratie rond gezinnen en vrijwilligers.
- Je beheert digitale agenda’s, geeft de jaarplanning vorm, organiseert trainingen en houdt actie- en besluitenlijsten bij.
- Je organiseert en coördineert events voor onze vrijwilligers, gezinnen en relaties.
- Je onderhoudt de website en redigeert en verzendt mailingen en nieuwsbrieven.
- Je hebt een actieve rol in het verbeteren en borgen van de interne werkprocessen.
- Alles wat op je pad komt, pak je proactief op.
Wat wij vragen
- Je hebt bij voorkeur een secretariële opleiding afgerond.
- Je beschikt minimaal over mbo-4 werk- en denkniveau.
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal.
- Je hebt enkele jaren relevante werkervaring.
- Google (o.a. YouTube, Google Forms en Drive), Word, Excel, Teams en Zoom kennen weinig geheimen voor je.
- Je kunt snel schakelen, maakt je makkelijk dingen eigen en bent goed in organiseren.
- Je hebt een positieve en proactieve werkhouding en kunt werken met deadlines.
- Woonplaats bij voorkeur in de regio Utrecht/Zeist.
Wat kun je van ons verwachten
- Een warm welkom van een enthousiast en gedreven team waar een open en goede onderlinge sfeer is.
- Afwisselend en zinvol werk in een maatschappelijk betrokken organisatie waardoor jij indirect impact maakt op de levens van kwetsbare kinderen.
- Gezellige werkplek op kantoor én de mogelijkheid tot thuiswerken.
- Een tijdelijk dienstverband van 16 uur per week tot 31 december 2024, met de mogelijkheid tot verlenging.
- De cao Sociaal Werk, schaal 6 is van toepassing.
- Werktijden in overleg, bij voorkeur in ieder geval een aantal uur op de maandag.
Interesse?
Ben jij de ideale kandidaat? Dan komen wij graag met jou in contact!
Stuur uiterlijk 8 februari 2024 je motivatie met CV naar communicatie@samen-oplopen.nl.
De eerste gesprekken zullen plaatsvinden op ons kantoor aan de Kwartellaan 13 in Zeist op 12 februari 2024 in de middag. Mocht je daar geselecteerd worden dan zien we je graag nog een keer op donderdag 14 februari in de ochtend. Wil je daarvoor beide data vrij houden?
Heb je nog vragen, neem dan contact op met Tabitha Wendt via 06-15 35 04 39 of communicatie@samen-oplopen.nl.
Categorie: Nieuws